Dekor&Mentha

Üdvözöllek a KERTFÜGGŐK táborában, akik nem csupán kertészkedni, de főzni, enni és dekorálni is szeretnek kertjükben, teraszukon vagy akár az erkélyükön.

Tökbatyut Halloween- re

2011.10.20. 09:03 Dekor&Mentha

Már tavaly is agyaltam azon, hogy mivel lepjem meg csemetéimet, a novemberi tökös ünnep alkalmából. Nem gondoltam nagy dologra, mert ilyenkor ugye, ünnep - ünnep hátán és ajándék ajándékot követ. De mégis kell valami, ami még ünnepibbé varázsolja ezeket a narancssárga színektől tobzódó heteket.

 

 P1050575szdm.JPG

A tengerentúlon Halloween éjszakáján jelmezbe öltözött gyerekek cukorkákért járják végig a házakat. Én a jelmezt inkább meghagyom a farsangi időszakra, ám néhány darab Haribo cukorkát bevethetek egy-egy jól viselkedő kisfiú kedvéért. Ha valaki féltve gyermeke fogait, inkább kihagyná az ilyen fajta édességeket, akkor saját maga készített zselés cukorkákkal is meglepheti a család legkisebb tagját.

  

Tökbatyu hozzávalói:

  1. 20 x 20 cm- es narancssárga krepp papír
  2. Barna rafia
  3. Édesség (igény szerinti mennyiségben és ízlésben)
 

Papírra pakoltam a cukorkákat és a négy sarkánál összefogtam, majd a rafiával összekötöztem. Amikor ezzel megvoltam, akkor egy kicsit formázgattam, hogy minél kerekebb formát öltsön, majd fekete filccel tök arcot rajzoltam neki.

 

Remélem tetszeni fog az ajándékozottaknak. :)

P1050573szdm.JPG

 

P1050569szdm.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekoresmentha.blog.hu/api/trackback/id/tr763316810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása